napoje z nadrukiem

Jak zbudować pozytywny wizerunek firmy

Budowanie wizerunku firmy nie należy do najprostszych rzeczy. Może wydawać się, że aby nasza marka była rozpoznawalna i abyśmy byli w stanie przebić się na jakże konkurencyjnym rynku usług potrzeba ogromnych nakładów finansowych.

Z jednej strony to prawda – jeśli zdecydujemy się na kampanię wizerunkową w kilku mediach jednocześnie, zdecydujemy się na zakup reklamy w internecie, telewizji, prasie i reklamy zewnętrznej to faktycznie musimy liczyć się ze sporymi wydatkami w tej kwestii.
Jednak jeśli dobrze przemyślimy swoją strategię, dobrze ustalimy target nasze reklamy i dobrze całość zaplanujemy to jesteśmy w stanie przeprowadzić kampanię reklamową w dość tani sposób.

Wiele badań i eksperymentów dowiodło tego, że klient otrzymujący dowolny gratis, nawet najmniej wartościową rzecz do swojego zamówienia lub w każdej innej sytuacji jest dużo bardziej zadowolony.

Kierując się w tym względzie możemy zdecydować się na kampanię reklamą, w której wykorzystamy napoje reklamowe z nadrukiem. Rozdając nasze napoje z logo budujemy w potencjalnych klientach pozytywny wizerunek naszej marki. Po pierwsze dajemy klientom coś za darmo, a po drugie taki klient spożywający otrzymany napój ma cały czas kontakt z naszym logo. W jego świadomości przez cały czas jest logo naszej firmy.

Warto jednak zwrócić jeszcze uwagę na to, że często mamy możliwość stworzenia na etykiecie takiego napoju dowolnego projektu. Możemy zatem oprócz logo, w pewnym sensie wypromować tam nasze hasło reklamowe, które następnie będzie podawane między klientami tworząc tak zwany marketing szeptany.

Jeśli nie czujemy się dobrze w projektowaniu etykiet, warto to powierzyć profesjonalnej firmie, która się tym zajmie i wykona projekt za nas.

Zobacz więcej: Napoje reklamowe | Oh-Drink

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *