pudełka na słodycze

Słodka reklama w opakowaniu

Wchodząc do jakiegoś biurowca, na siłownie, do fryzjera czy innego miejsca, w którym jest recepcja i poczekalnia, bardzo często na stolikach obok czasopism branżowych leżą pudełka na słodycze, a w nich krówki reklamowe albo inny rodzaj łakoci. Nie jest to już zaskoczenie, gdyż obecna forma reklamy opanowała niemalże każdą płaszczyznę naszego życia.

Począwszy od reklam na bilbordach przez reklamy na ubraniach, a skończywszy na opakowaniach na słodycze. Nie dziwi więc fakt, że firmy reklamowe prześcigają się w pomysłach na reklamę. Jak wiadomo reklama dźwignią handlu, a o wiele większe jest prawdopodobieństwo, że potencjalny klient zapamięta nazwę firmy z pudełka na słodycze, bądź właśnie mając w dłoni takie krówki reklamowe. Dlaczego tak się dzieje, że przedsiębiorstwa za wszelką cenę chcą się wedrzeć do naszego życia prywatnego i do naszych głów.

Dzieje się tak, ponieważ konwencjonalne reklamy są coraz mniej skuteczne, a przy tym wciąż bardzo drogie. Weźmy na ten przykład reklamę w telewizji. Kilka minut czasu antenowego w czasie największej oglądalności to koszt rzędu kilkunastu tysięcy złotych. W tej cenie można wyprodukować kilkanaście tysięcy takich krówek. Wiadomo jednak, że odbiorcy reklam telewizyjnych to szerokie grono, choć wiele z nich, podczas reklam zmienia stację, albo odchodzi od telewizora. Oryginalne reklamy zawsze się zapamiętuje, a w połączeniu ze smakołykiem daje nam dużą gwarancję, że docelowy odbiorca sięgnie pod produkt firmy. Patrząc na obecny rozwój technologii, bardzo ciekawe jest co przyniesie przyszłość reklamowa, nie ma co jednak zgadywać i nie pozostało zatem nic innego jak śledzić obecny rynek reklamowy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *